Toalettpapper - NOT!!!


2009-01-28 @ 21:10:04


Köpte stora, fina, billiga balen med toalettpapper häromdagen.

"Klappade mig själv på huvudet" Duktig flicka! Billigare och smartare än småköpa några rullar varje vecka....


Två dagar senare skall första rullen plockas ur.


Där fanns 20 rullar med H U S H Å L L S P A P P E R......



Helvete.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Nu tänkte jag skriva något i stil med att "stora rumpor kräver stora papper", men då skulle du bara komma dragandes med balen hit, så jag låter bli! ;-)

2009-01-29 @ 08:55:42
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Rijo

Kan du ge dig på att jag skulle! Eller... Näe, ni har juh små rumpor, så då hade jag fått suttit och skurit dom i mindre rullar och DET, har jag inte tid med!!;)

2009-01-29 @ 20:22:16

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback