:.Skogsracing..:


2009-08-23 @ 08:13:12


Idag du! Då ska jag ut med familjen -inte lillan- på 4-hjulingsäventyr i skogen. Hua mejj!! =/. Vi kommer förmodligen att bli mellan 5 och 7 4-hjulingar som ger oss iväg.
Johan berättar på vilka sätt de kör, i vilka stupande backar och så.... Jag tror inte mina öron. Kanske bäst jag stannar hemma i eftermiddag???  =)

Nejdå. Det kommer nog bli lungt i dag tror och hoppas jag.  Inte kommer jag få åka de svåraste branterna första gången. Som tur är har vi barn med oss och de är inte så duktiga, haha. Jag får väl sälla mig till den nivån jag med, för det är juh där jag är.

Att sen den ena killen tävlar -fast i enduro- i SM-sammanhang, gör juh inte saken bättre.....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback