:..Lebröten..:


2009-08-23 @ 21:43:06


Som vi säger i Karlskoga.....=)

Har just kommit hem efter en tur med våra två 4-hjulingar och 4 stycken till. Vi möttes upp och sen började vi vår väg mot helvetet. Nejdå. Sååå svårt var det inte. Men satan vilket fint blåmärke jag har på ena benet och shit så ont i fingrarna. Och jädrar i min låda att jag inte kommer kunna skriva på datorn på jobbet imorron eftersom jag även klippt gräs och trimmat ute.... Kommer behöva en penna i munnen och skriva på tangenterna med, haha!

Allvarligt. Gud så kul det var! Och vilket peppande gäng vi var. Alla hjälptes åt, hejjade och höll i. Har inga kort just nu, men kanske senare. Håll utkik!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback