Lilla hjärtat....


2009-04-26 @ 21:37:23


Lilla hjärtat....





Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anonym

så charmig så...kram

2009-04-27 @ 19:16:33
Postat av: Eva

Du har verkligen mycket fina bilder på din blogg :-) Man blir glad när man ser dem!



Du undrade om paralyser och UKU är samma sak. Nja, det kanske kan ske samtidigt men de paralyser jag upplevt har inte varit kopplade till UKU och de har varit väldigt skrämmande. Jag misstänker att de mer haft koppling till de otrevliga spöken som jag haft i lägenheten. Det sägs att spöken/andar kan ge sig på oss när vi sover, just eftersom vi är mer sårbara då. UKU har jag däremot ingen erfarenhet av, vet bara att min mamma varit med om en sådan. De kan däremot, precis som du nämnde, vara positiva och fina upplevelser. Så glädj dig åt att ha varit med om något sådant, det är få förunnat.

Kram!

Eva

2009-04-28 @ 10:45:00
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ingen reklam, TACK!!

2009-06-17 @ 08:11:02
URL: http://jemj.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback