Ledighetsplaner


2009-04-29 @ 21:40:03


Som sagt, jobbar 4½ timma imorron. Betyder mer tid hemma med barnen!! =)) Dock är Nathalie sju än =(. Feber och allmänt trälig. Men, har hon det jag haft i två veckor, så förstår jag om hon känner sig dålig... Lilla hjärtat!

Fredag är lekdag!! Då sa jag och Joline åka till Anja och Filippa och leka (pappa Dan sa säkert renovera nåt...) medan Johan sover och Nathalie är nedstoppad i soffan.

Lördag är matdags med en annan familj som vi känner. Ska bli lite mysigt för vi har aldrig käkat ihop förut.

Söndag?? Ledig dag kanske...


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Du har väl inte glömt att vi ska till Anna och fika på lördag? Du, jag och Anja.... står i din kalender!!! :-D

2009-04-30 @ 07:00:42

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback