Ledig??


2009-04-18 @ 21:09:26


Är juh sjuk. Har någon konstig förkylning i kroppen, hostar lite och är trött typ. Men är man ledig för det?? Näe.
Igår och idag har jag pysslat med lite av varje: vikt kläder till förbannelse efter att jag förståss tvättat och hängt dom, sorterat i Jolines låda med kläder, tvättat av utemöblerna, städat i växthuset och tvättat några fönster.

Låter det mycket? Nåja, det är det väl egentligen inte men det tog TID vill jag lova. Däremellan har jag ju varit med Joline hela tiden, för J jobbar natt hela helgen och sover då hela dagarna förståss. Vi har myst, lekt, myst, gungar, myst, varit ute, myst, gått på promenad så hon får somna och sova middag utomhus.

Men du känner säkert igen dig, mamma som är sjuk, men som inte vilar för det. Eller, är det bara jag??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna-Karin

Haha nej nej, you´re not alone :) Japp jobbar 07.00 - 21.00 på tis..:) Kom in o kika lite vettja, kommer va grymt mkt folk!! =)

2009-04-18 @ 21:42:32

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback