HEMMA!


2009-04-25 @ 17:47:51


Nu är jag hemma sedan några timmar. Gud så trött jag är, för inte kan jag SOVA när jag är borta från lillhjärtat för första gången, är på hotell, äter god mat, har kul rumskamrat, bassäng, bubbelbad och en massa goa arbetskamrater??! Ikväll ska jag lägga mig tidigt tror jag.... =)

Haft det kanon! Solat solarium för första gången på åratal, simmat lite smått -fick ont i händerna...- och bubblat lite och ljummat allmänt. Haft det gött som bara den!!!


Nästa anhalt på ha-det-himla-kul-igen-med-jobbet är sommarfesten i juni =D- Sen är det TUR-Vasan i Mora (företagsfest) och sen är det säkert julbord och sen kommer nån kurs och så kommer det ett Vasalopp 2010.


I löööve my nya jobb!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Publicera inte.. =)

Kan bara säga att du gjorde helt rätt att söka nytt jobb och att du väl fick det!!!

För de händer ännu mer på jobbet. De har dragit in en tjänst i reception. De fick reda på det i förra veckan det börjar gälla fr imorgon. Så nu är Gill själv. Är hon sjuk alt semster osv ska de vara stängt.



Så behöver ni utöka er personalstyrka kan du hojta till. Jag är himla trevlig... ;)

2009-04-26 @ 09:55:39

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback