Nya kläder


2008-09-18 @ 20:24:38


Ni vet, vi ska ju på bröllop snart.

Dotern behöver nya kläder. Så idag åker vi till stan för att köpa KLÄNNINGEN som Nathalie talat om i några veckor... Vi hittar den, provar den och hittar en kofta som passar (bröllop utomhus i september). Går till kassan och ska betala.

inser jag att min älskade dotter har köpt en likadan klänningsom bruden skall ha (nearly) !!!!


Men alltså! Va fan!! Suck.

Smsar blivande bruden och ber henne bjuda på kaffe.... *flin*

När vi kommer dit så visar jag vad vi inhandlat. Frågar lite rart om det är okej (och du får säga nejjj vet du!!!) att Nathalie har denna klänning på bröllopet... Visar stolt upp inköpet....

Bruden säger: Det är okej, ha den du!

Och en stoooor bautasten faller från min dotters hjärta!!


Tack Kristin.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Ingen orsak, klart hon får ha den där vackra klänningen, bra smak lixom :-)

2008-09-19 @ 18:58:09

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback