Mångalen???


2008-09-12 @ 23:15:26


Är du som jag, känslig för fullmåne??? Jag upptäckte det för några år sedan... Nämligen att jag inte kan sova i dagarna runtomkring (och när det är) fullmåne. Vissa tror det är skock, men det tror inte jag. Kolla dig själv om du är osäker.

Här har du hur det ser ut resten av 2008.

September
 
 07 -- Växande halvmåne
 15 -- Fullmåne
 22 -- Avtagande halvmåne
 29 -- Nymåne
 
Oktober
 
 07 -Ti- Växande halvmåne
 14 -Ti- Fullmåne
 21 -Ti- Avtagande halvmåne
 29 -On- Nymåne
 
November
 
 06 -To- Växande halvmåne
 13 -To- Fullmåne
 19 -On- Avtagande halvmåne
 27 -To- Nymåne
 
December
 
 05 -Fr- Växande halvmåne
 12 -Fr- Fullmåne
 19 -Fr- Avtagande halvmåne
 27 -- Nymåne


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback