Idag är det bröllopsdag!!!!


2008-09-27 @ 08:21:04


Idag är dagen D här! Min kusin Kristin skall gifta sig med sin Dan.

Nu är jag nervös..... måste tvätta håret, är allt packat till kameran, kan jag ha grå kläder och bruna skor, va ska lillskruttan egentligen ha på sig, hinner vi dit då Johan är hemma halv tre och det börjar tre, kommer jag orka hela eftermiddagen/kvällen...... *hispig*
Hoppas verkligen inte det blir regn oxå, för det ser lite trist ut just nu....

***

Igår var datorn ockuperad av Nathalie hela eftermiddagen och kvällen. Själv var jag på stan och kikade lite. Träffade både min ena bror och min syster. Hade sällis av Johans brorssons sambo och deras lilla Saga. Vi hade en trevlig liten affärsrunda =).

Sen åkte jag till vårdcentralen i går kväll. Nu var det 4:e dagen jag mår illa och har jätteont bak i ryggen. Som gallstensanfall ungefär. Men hela gallan har jag ju opererat bort...
Proverna visade ingen urinvägsinfektion iaf. Om det är njursten så borde jag haft ont när han slog mig (??) på ett visst ställe, men icke. Inte var jag gravid heller (Stort jävla PIUH!!!!).
Så idag skall jag hämta ut några tabletter som ev kan hjälpa mig OM det är lite njursten. Men jag tog en i går och den hjälpte inte, så jag hoppas inte för mycket....

Så ja. Nu var det slutgnällt för en stund. Nu skall jag tvätta håret så det hinner torka till i eftermiddag och ev kanske jag kan få till en frissa oxå.

Kram på er!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Ajajaj, det later inge bra. Hoppas det ger med sig!!!



Hoppas ni far det kul pa brolloppet och att alla sager JA, som ska gor det! hihi.



Och till Nathalie, GRATTIS i efterskott! Hoppas du hade en bra dag. Vi ses snart igen. KRAMAR fran oss alla.

2008-09-27 @ 15:33:23
Postat av: Marie

(Tömt minneskortet ?.. laddat batteriet.. ? ) nej, skojar bara..klart du har ! Lycka till och hoppas allt går bra, ser fram emot att se dina bilder senare.

Kram

2008-09-27 @ 16:29:32
URL: http://miaskampochliv.blogspot.com
Postat av: Moster Yvonne

Halåååå :) många tack för senast ..ser fram emot fler brölopps- bilder.. och den historia som följer med denna styva kulingslördag.. hehe men va kul vi hade .. tack ännu en gång älskade Rita + fam kram Yvonne

2008-09-30 @ 09:48:49

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback