PartyLite - Party


2008-10-22 @ 21:02:58


NU har jag bokat PartyLite-party!! (äntligen).

Dock inte i oktober som var min målsättning innan sommaren... Men, men. Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Så om några helger är det bokat och jag ska börja säga till mina väninnor att det är dax!

Tack Linslusen, för att du tänkte jag skulle vilja ha ett party och att du kunde komma och visa dina doftljus hos mig!!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linslusen

Tack för ett trevligt samtal! Det ska bli jätte roligt att äntligen få träffa dig :) Katalog kommer med posten om ett par dagar.

Kram Jeanette

2008-10-22 @ 22:12:12
URL: http://enresaitiden.blogg.se/
Postat av: jupp

Far jag komma????



Snyggt huset blir.. jag kanske inte hittar dit dock!



KRAM

2008-10-24 @ 03:58:49

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback