Inte hunnit.... eh...


2008-10-25 @ 07:53:20


Det är sant! Vi har inte hunnit städa husvagnen sen vi kom hem från semestern.

Men, det är ju helt jävla sjukt! Man kommer på det, glömmer bort det. Kommer på det, glömmer bort det....

Undra om jag ska göra det idag??

Fast jag behöver ju köpa mer täckfärg, shoppa lite kläder (har ju rabattkuponger + lön) och måla brädor i källaren. Skulle gärna åka till Anja och Filippa med idag....
Hm... Får nog ta och fundera lite....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna Lindell

Hej! Tack för din kommentar på min blogg!

Jag känner igen det där du skriver...Man kommer på det, glömmer bort det, kommer på det.... så är det med mycket tycker jag! Och jag skyller på ammningshormoner! :-)

Trevlig blogg du har, kommer tillbax!

Trevlig helg, kram Anna


Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback