Idag


2008-10-22 @ 19:11:59


har jag varit på utbildning hela dagen. Jätteintressant! Vi ska byta ekonomisystem så det är ju lixom viktigt att hänga med... =) Men det var enkelt! (piuh!)


Fick rusa hemover -in higheels-, hämta bilen och iväg till dagmamman och hämta Joline. Hon grät som en besatt när jag kom.... (smärta i mamma.hjärtat!!).
Johan sa att hon  grinat länge på kvällen igår innan hon somnade PLOPP och samma i morse; efter en timma så grinade hon som bara den. Han la henne i sängen och PLOPP, så sov hon i 45 till.
Idag sa dagmamman att hon gjort samma sak. Leker och PLOPP; Gallskriker! Sitter i knät och pysslar, och PLOPP; gallskriker.

Som tur är lät hon helt okej när hon sa att små barn gör ju så. PIUH igen! =D. Så jag får hoppas att det bara är nåt som har med hennes ålder att göra och att hon börjat hos dagmamman.....

Ska ned och måla brädor nu, men Joline har precis lagt sig, så jag vågar inte smita undan än... =). Rusar upp och ned och tjuvlyssnar när jag är i källaren, det går bra!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback