Stakarna framme!!


2008-11-28 @ 19:47:29


Nu har jag smygplockatuppp stakarna till fönstren.... =) Johan sover, så då passade jag på att montera ihop min stjärnor på fot som jag köpt på mig sen förra året. En fick jag i present, en skickade jag med bud hem från Ullared (givetvis var de olika fast från samma ställe, olika årgångar tror jag, haha) och två skickade jag efter från Ellos för 39:-/st.
De var fina faktiskt - och lika!!!

Så ikväll när Johan åkt så åker de nog upp i fönstren... hehe. Eller så måste jag vänta till imorron kväll..... Näe. Det blir i kväll!


Här står de på parad och väntar på att ta plats....
Det enda bekymret är att det fattas blombräda i vardagsrummet i ena fönstret... och i Flisans rum...


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback