Är du en Pappa av nåt slag??


2008-11-29 @ 18:01:48


Korvasbloggen har jag hittat en hel del namn på dig som är pappa av nåt slag. Då menar jag inte biologisk pappa. Korvas pappa hade en tävling - som jag lyckades missa - men jag tog hit alla namnen som inkom till hans tävling.
Tänkte du skulle besöka Korvasbloggen, där finns en hel del jättekul saker att läsa om en pappaledig pappa, om dagliga bekymmer en sådan kan stöta på, men som ingen talar om.

Viss finns det många namn???

Finpappa, Leasingpappa, Pappa, Förnamnet, Gummifarsa, Pluspappa, Stuntpappa, Strålpappa, Mammas backup, Bonusvuxen, Delpappa, Tilläggspappa, Alternativpappa, Nyfar, Papi, CoDad, Batteripappa, Stelpappsen, PappaPappa, Fantompappa, Lånepappa, Träpappa, Stålpappa, Piratpappa, Andrapappa, Korvpappa, Multipappa, PappaPär (Pappa+förnamn), Falskpappa, Obiologiska pappa, Pappelipappa, Stjärnpappa, Pappa2, Guldpappa, Primärpappa, Ansvarspappa, Pappa2 (Uttalas Pappa-two eller Pappa-too),Papp-aya, Andrafarsan, Superpappa, Bingopappa, Papsen, Tati, Kärlekspappa, Dessutompappa, Komplementspappa, Kompispappa, Guldpappa, Bamsefar(sa), Papphammar, DaddyCool, Bästefar.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Karolina

*visst finns det många namn???

Menar du?

2008-11-29 @ 19:52:01

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback