Hemma igen!


2008-05-31 @ 23:16:23


Dagen igår slutade inatt vid typ 2.... Då TROR jag att jag somnade.... Sen har jag sovit som en kratta hela natten. Det har varit bastuvarmt i sovrummet!!! Så gissa om jag är trött idag!! (För det är väl inte fullmåne va???!)

Klockan 6 var det Kuckeliku!! från lillungen och en ny dag tog sin början. Suck. Bara att häva benen över sängkanten och gå upp! Gjorde kaffe och frukost.

10.40 var vi packade till tänderna med vatten, leksaker, välling, solhatt, tunna kläder, filt och smörgåsrån! Vi skulle på Storängsdagen med Jessica & Co. (Ett litet affärsområde nåt kvarter från oss).
Jag var ju gräsänka idag - Nathalie & Johan var på 4-hjulingträff i Kumla - och Jessica var så rar och tänkte på mig, att jag inte ska sitta själv i flera timmar =).     (Thanks!!)
Vi gick i väg och rultade runt i lite olika affärer; Cheapy, Hallbergs Färg, Elon, Bergslagscenter och Konsum. På 3 ställen åt vi korv, på ett var det godisregn, på ett av dom fick vi festis och Lokavatten.... Gratis lunch!! *klappar mig på magen*.

Det var så in i bomben varmt! Så jag fick badda Joline med vatten i pannan och på händer & fötter. Men hon var jättesnäll och sov tom en sväng ;).

Väl hemma låg vi utslagna under fläkten en stund, sen åkte badbaljan fram och Joline tog sitt första bad utomhus! Bilder på det kommer imorron!

Och nu är vi hemkomna från svärmor. Hon har bjudit på grillat ikväll - JUMMY!!!!! Mätt som attan är jag!

Så, nu hägrar sängen. De andra två juvelerna tittar på Sällskapsresan, den började visst nu klockan 11.

Kram på er govänner! See Ya Tomorrow!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Jag gjorrde som du på eftermiddagen... allstå "badade" Joline med vatten från vattenflaskan när vi var i Lunedet.... tills jag insåg att jag visst blandat saft i den.... My baby was a little bit sticky! ;-)

2008-06-01 @ 21:15:19
URL: http://veochvett.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback