Beställning!!!


2008-05-27 @ 08:20:59


Jag har fått en beställning på en present!! Åh, så kul!!! Det var länge sen jag pärlade nu, så det kliar allt lite i fingrarna på mejj..... Men nån har ju bestämt att dygnet bara har 24 timmar.... Jag hinner ju inte allt jag vill på dom timmarna....
Men armband, DET ska jag hinna!!!!!

*Funderar*:  

Vilka färger? Hur långt? Hur många varv? Vilka berlocker? Memorywire eller inte?... Hm... Älskar att fundera och klura. För V I P S!! Så är det där i huvudet, klart och fint!!! Sen ska det ut genom fingrarna och det är sååå himla kul!!

Lägger nog ut en bild sen när det är klart.

Nån mer som vill beställa??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Vill beställa en stor påse tålamod, en förpackning friskhet och en hint av selektiv hörsel! Fixar du det trots att dygnet bara har 14 timmar? (Ja, jag har oxå hört den där skrönan att det skulle vara 24 timmar på ett dygn, men den går jag inte på... så lätt lurar de mig inte, de jävlarna!)



;-)

2008-05-27 @ 12:30:22

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback