Stör dom eller?


2008-03-23 @ 21:27:09


Joline kan inte sova ordentligt. Hon vaknar och gnyr mååånga gånger per natt. Det är jättejobbigt för oss, och för henne med förståss. 
 I flera dar (tro det eller ej) tycker jag att det är nån i sovrummet i ögonvrån (törs jag inte säga till sambon...). Så i förrgår kväll så sa jag att du ska lämna henne ifred när hon ska sova. Du får gärna vakta henne, men inte störa, så tänkte jag i mitt huvud.

Hon vaknade inte förrän vid tretiden den natten. Hmmm.... Det fungerar nog. Ikväll sa jag samma sak efter första gången hon vaknade och än har hon inte vaknat igen.

Änglar är goda. De lyssnar på vad man säger.
image342


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Patricia

Klart man ska prata med dem. De är ju inte hemma för att jävlas utan för att hjälpa. Så forsätt att säga till dem. Den mannen jag har i mitt hus har kommit till ro och det känns jätte skönt. mm Fredrik vet nog inte heller om honom.hihi

2008-03-24 @ 09:51:25
Postat av: Jessica

"Änglar är goda, de lyssnar på vad man säger"

... jaha, då vet jag... mina barn är inte änglar! =D

2008-03-24 @ 12:51:29
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: Ritha

Ja, änglar, andar, hjälpare, andliga guider. De har många namn. Inte barnen menar jag.. hihi.

2008-03-24 @ 14:35:28
URL: http://rijo.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback