Humör....


2008-03-26 @ 22:15:13


Idag har lilla Mini-Monstret här hemma, varit just ett monster!! Hon har gnällt och härjat. Visar humör redan! Hon är inte ens 6 månader... Blir asarg om man tar nåt ifrån henne som hon leker med. Tex, hon fick leka med en gammal mobil förut idag. Sen tog vi den. Gissa vem som kastar sig bakåt i barnstolen, höjjer armarna och gråter...
Just. Mini-Monstret.
Hon blir tillochmed så arg så hon biter tag i sina händer, i mina kläder eller i en leksak och lixom skakar och biter.
 *skakar på huvudet*. Var ska det sluta??? Jävla tänder.

Temprament. Efter vem?? Inte mig. Jag har mitt kvar.
Storasyrran. Näe. Hon har sitt kvar hon med.
Pappa. Hm. Näe. Hans är oxå kvar.

Kanske går det över när hon fått sina två tänder som är på väg upp.
Eller när alla tänderna kommit.
Eller när 1-års-trotsen är förbi.
Eller 3-årstrotsen..
Eller när hon blivit tonåring...
Typ.
373964-374373964-377373964-375373964-376


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback