Satan i gatan!!!


2008-06-27 @ 21:53:45


Men nu jävlar!!
 
Idag på Rix FM sa dom att nio stationer i Sverige ska sluta sända Rix FM efter nyår.

Och Örebro är en av dom. Men det är därifrån MITT Rix FM kommer ju!!!

Jag måste ta ett allvarligt snack med någon. Man kan ju för helvete inte stänga av Rix FM för oss svenskar. Det är ju en av Sveriges bästa radiokanaler tycker jag. Vem slutade tänka när man bestämde detta??? De sa att det är tidningar som på nått vis "äger" rätten att sända Rix FM.

Vilken jävla tidning är det jag ska ringa då????


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Nääe!? Det kan ju inte vara på allvar??? Jag skulle nog inte överleva en morgon utan rix morgon zoo, tur att det finns webradio iaf då :-S

2008-06-28 @ 18:34:04
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback