OJDÅ!!


2008-06-26 @ 17:16:04


Skulle ju blogga här att Misconduct spelar på Karlskogafesten här i helgen typ...... Missade tydligen att det var IGÅR Danne spelade....(Johans brorson är trummisen).

Men ikväll, då spelar de på Kristinehamns Kalaset. Så mycket vet jag i allafall!!!

Skit oxå.


Att va mammaledig är komplicerat. Man vet inte vilken dag det är.

Inte heller vilket datum....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

..och inte ens vilket år.....



Jag ställde in kameran på 2007 igår när jag laddat batteriet.... shit vad tiden går fort när man har rolit sade jag när jag upptäckte det! ;-)



Inte undra på att jag alltid förblir 25..... :-)

2008-06-26 @ 21:21:21
URL: http://veochvett.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback