Knäppa... ??


2008-06-25 @ 21:25:05


Min väninna och jag (nämner inga namn) började smsa idag.... Vi var på väg till Karlstad, hon hemma.

Hon frågar om jag och Johan ska gifta oss, och anta efternamnet IKEA (vi har ju varit mycket där sen vi började renovera lixom...).

Haha, näe, men kanske Biltema skriver jag -för det var dit vi var på väg.

Hennes sambo tyckte dock hon skulle heta MC Donalds.... (undra varför??) Och jag svarade att jag kunde då tänka mig Max istället... Korvstroganoff eller Flintastek vore ju inte så kul...

Vi är över 35 båda två, jag lovar. Även om vi kände oss som tonåringar en sväng.


Men fan va vi hade KUL!!! =D


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback