Det här med allt eller inget...


2008-06-27 @ 21:41:16


Förklara för mig:

I förrgår ville jag ha sällis på stan. Syrran kunde inte, Jessica var på promenad.... suck.

Idag åkte jag till Anja för att fika.

minsann smsar min söta lillasyster att kaffet är klart om jag har lust att komma över....

Men vafan. Varför alltid just precis samtidigt??? Sånt gör mig frustrerad. För jag vill ju göra ALLT!!!

Undrade som syster och jag kunde fika imorron, för då jobbar våra sambosar eftermiddag. Nähä.
Då har hennes sambo tagit ledigt.... suck.


Vill inte fika med nån mer..... =/


Det kanske krockar med nån annan som hör av sig.....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Syster

Ja, att det alltid är så...?

Men vi som e så spontana får nog till det snart igen ;)

2008-06-29 @ 10:02:41

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback