Centerglass


2008-06-30 @ 08:46:48


Nu du Mona, så har jag fått smaka Centerglassen från Hemglass. Den var kanongo!!!! Tack Anja!

Idag kommer glassbilen 16.30. Hoppas jag är hemma då så jag kan köpa en packe Centerglass. Och kanske en påse Iskalla Favoriter..... =D

Sen har dom en tävling där man kan nominera "sin" Glassgubbe med motivering och vinna glass för 900 spänn. Det du Mona!! Tävla du så vinner du nog, med tanke på vad "din" Glassgubbe var snäll och gjorde, hihi.



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandra

Åh vad gott med centerglass, jag har varit jättesugen att prova den...glassbilen kommer inte hit och det kanske är lika bra det...för annars skulle det inte finnas några centerglassar kvar!!:)

2008-06-30 @ 09:52:24
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Ritha

Attans otur för dig. Eller för alla andra kunder, haha! =) Du får önska att du visste hur den smakade...

2008-06-30 @ 10:09:02
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback