Skal...bagge


2008-07-24 @ 21:35:32


FY FAN!!!

Johan ropade på mig och visade en stoooor skalbagge! Den traskade runt i förtältet. Johan kände den lixom mot foten och hoppade raskt undan. Sen kom kameran fram:


Men ni skulle sett den skalbaggen som FLÖG runt i bilen inatt.... FY SATAN!
Lovar. Den var 3-4 cm lång, och FLÖG!!! Nathalie klagade att det var nåt stort i bilen, men jag hann inte se nåt.

Sen rycker ungen till och pekar på sin vita filt. DÄR är DEN. Ungen panikar och börjar butta filten ifrån sig, krypa längre in i ryggstödet, samtidigt som MODIGA mamma (??) försöker rulla filten runt Odjuret.
Jag lyckas!!! Vi stannar bilen och jag kan inte skaka bort detta odjur från filten.

Tillslut måste jag sparka på baksidan filten och både Johan och jag hör tillslut ett duns vid sidan av bilen när den släpper taget.

Vilken jävla best!!! (kräkkänsla i magen av sånt...)

Sen har vi oxå jagat minst tre Gräshoppor. En dog med hjälp av parfym....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback