Hur varmt kan det bli??


2008-07-26 @ 19:58:33


Just nu är det 30.2 grader varmt!!! Fråga mig inte om det är i skuggan eller i solen....


Vi har varit på stranden idag igen. Satt i skuggan nästan hela tiden med Joline.

Skulle sola ryggen en stund.

Efter 2 minuter så rann det om mig. Helt jävla otroligt! Jag är varm i vanliga fall. Hur tror ni jag mår när det är såhär varmt????


Förresten. Stackars dom som åkt till "varmare breddgrader" nu.... Hade de stannat hemma hade det varit gratis, haha!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

32.4 grader var det i eftermiddags... lite småljummet! :-)

2008-07-26 @ 20:43:42
URL: http://veochvett.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback