Utmanad


2008-01-22 @ 22:03:32


Jag har blivit utmanad av Evelins mamma Marina.
Reglerna är som följer:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom som du utmanar.

Här är mina sju sanningar:

♫ Jag är rädd för att köra bil i mörker - ser så jävla dåligt
♫ Älskar fortfarande Carola...
♫ När jag var 15 år bestämde jag att min dotter skulle heta Nathalie - Så blev det oxå!
♫ Jag var med på Aftonbladets förstasida när jag var 5 år - Hade ramlat ned för en trapp, blivit blind, och mamma anmälde läkaren
♫ Jag har bett högsta chefen på Försäkringskassan att dra åt helvete, när han påstod att min mamma inte var sjuk på riktigt
♫ Skulle vilja ha ett större hus - Älskar öppna ytor (men älskar givetvis det hus vi har!!)
♫ Jag tror att Änglar finns

Jag vill utmana några stycken, men kan inte länka ordentligt... =( 
Du som känner dig manad, anta utmaningen! Lägg gärna en kommentar här om du antagit den, så jag kan gå in och läsa dina sanningar =), du får ju läsa mina!

/RiJo

373964-186


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Maria

Hallojsen, ser att ni har det myspys och kan tänka mig att du trivs i mammarollen...igen..
Nu har vi bara 4 veckor kvar här i Paradiset fattar inte vart tiden har tagit vägen.Olle har det bra i skolan men är nog lite hemsjuk men han kan inte säga till vad. Massor av solkramar från Maria m grabbar

2008-01-23 @ 17:04:46
URL: http://www.marek.bloggagratis.se
Postat av: Sandrah

Jag utmanade juh dig också ^^

2008-01-27 @ 10:45:31
URL: http://xenophobia.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback