Nytt utseende igen


2008-01-30 @ 00:11:58


Nu blev du förvånad va!?!?

Igår innan du gick och la dig så såg det inte ut såhär, och jag lovar;
Du är på rätt blogg och läser.
Fick bara för mig att jag skulle ändra utseende på min blogg - igen... *ler stort*
Säger man inte - Ombyte förnöjjer??!

Så håll till godo med min nya look!

373964-186
Kanske kommer jag ändra nåt mer här i morron onsdag... =). Har inte bestämt mig än.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Shit va du skriver mycket, hinner juh inte med ens.. Men jag ser ingen skillnad på bloggen juh :/ Eller jo att du har det där på sidan igen som normala bloggare ;) -fniss-

2008-01-30 @ 11:12:26
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Ritha

Va? Normala bloggare?? Öh?? Fattar nada, e jag blond eller??? = )=)
Det som är ändrat är faktiskt bara stilen, dvs till Tahoma *ler*

2008-01-30 @ 11:36:59

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback