Utmaning: Mina 1-2-3


2008-02-14 @ 22:03:11


Utmanad av Veovett. Här kommer mina svar:

10 Saker/ord jag gillar:
Kärlek
Barnen
Johan
Blommor
Frihet
Skratt
Morgondoft på sommaren
Musik
Blogga
Pärla
9  Saker/ord jag hatar:
Lögner
Folk som drar alla över en kant
Våld - mot alla och allt
Köpa skor & kläder
Spindlar
Gynekologen - vem gör inte det???
Att bli utskälld i telefonen på jobbet när jag är oskyldig
- Du har plats 23 i kön
Magsjuka
8  Saker jag vill göra innan jag dör:
Bada med delfiner
Se pyramiderna
Få barnbarn
Ge mina barn allt -  kärlek, frihet, glädje osv.
Resa dit ingen varit förut
Säga upp mig
Vinna på lotteri
Förverkliga alla mina drömmar
7  Sanningar om mig:
Bett chefen på försäkringskassan dra åt helvete
Älskar fortfarande Carola...
Var med på Aftonbladets förstasida när jag var 5. Hade ramlat och blivit blind, mamma anmälde läkaren
När jag var 15 bestämde jag att min dotter skulle heta Nathalie
Vill inte köra bil i mörke r- Ser så jäkla dåligt
Tror att änglar finns
Skulle vilja ta mej en cigg, elller fler...
6  Tokiga saker som jag gjort men aldrig kommer att göra igen:
Supit 2 dagar i rad
Snott och åkt fast...
Plockat ned lysrör i trapphus och slänga mot husväggar
Slagit Johan en nyårsafton..
Sagt till en annan chef att stänga arbetsplatsen
Rökt
5  Saker jag gjort som jag är stolt över:
Fött mina två underbara tjejjer   
Räddat en kille från att drunkna
Håller ordning på mitt hem - någorlunda
Tagit körkort
Räddat livet på vår hund genom att mata med vattenspruta i munnen
4  Saker jag gjort och skäms över:
Skrikit åt min dotter
Stulit och åkt dit när jag var ung
Glömt Nathalies namnsdag... Vi brukar ge liten minipresent då =D
Låtit 3 kg köttfärs bli gammalt i kylen - fick kastas lixom
3  Saker jag är nöjd med hos mig själv:
Min ögonfärg
Att jag allt som oftast är glad och skrattar - åt både glädje och bedrövelse
Min skostorlek
2  Saker jag är missnöjd med hos mig själv:
Min efter-gravid-mage som är kvar än...
Mitt synfel
1  Sak du aldrig skulle komma på mig med att göra ens i hemlighet:
Boka flygbiljett till Tyskland

Utmanar er som brukar vara här och läsa. Nämner inga namn denna gång, utan tycker ni det verkar kul, så kör på bara på er egen blogg =D.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback