Vila...


2008-12-31 @ 12:08:56


Somnade nog vid halv 12 igår kväll. Uppe några gånger och "räddade livet "på bäbisen...
Åtta ville hon upp, så då gick vi upp efter lite mysprat i sängen.
Halv elva kom pappan, vid tio kom storasystern.


Nu har de åkt, så nu ska jag vila.


För sen vid halv två eller så, då ska jag göra köttbullar m makaroner och sen ska jag snajjsa till mig med lockar i håret och gud vete allt!!

Vid fyra drar vi iväg till NYÅRS-PJARTYT!!!!!


Gott Nytt År!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Tack för igår. Det var riktigt trevligt. :-D



Det får vi göra om snart igen. Nyår nästa vecka igen, kanske? ;-)



Och "off the record". Jag har varken huvudvärk eller vinterkräk idag. ;-)

2009-01-01 @ 11:42:51
URL: http://veochvett.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback