1-årsjubileum!


2008-12-25 @ 20:14:30


Har ju glömt bort o berätta att Jupp och jag har haft ettårsjubileum här nu i december, tror jag.... ehh...

Bara o bläddra längst ned i bloggen, in the early days in bloggvärlden, så ser ni vad som hände oss. Det är helt sjukt vad tiden gått fort, eller hur Jupp???


Kram vännen. Snart är det nyår och Guitar Hero...... =) & vin & mat & raketer & champange..... typ.. hehe..


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

jashit! Gud va mycket kul vi haft!



Men jag tror inte alls att det "bara är ett år" Känns ju som jag kännt dig för alltid. ;-)



Och du... mat, och Wii och raketer... helt OK... men champangen får du behålla för dig själv. För min del blir det rött! ;-)

2008-12-26 @ 09:16:28
URL: http://veochvett.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback