Varmt....


2008-08-20 @ 21:42:06


I förrgår så var det så kallt inomhus, så JAG satte på mig sockar och JAG var och hämtade ved och tände i brasan!!!!!  JAG vill aldrig elda och jag vill ALDRIG ha sockar på mej. Så då kan ni tro det var rått här inne när jag gjorde två saker jag inte vanligtvis gör....

Sambon blev lite oroad och sprang runt och luftade elementen och det fanns en massa luft i ett par av elementen. Han lurade Bergvärmepumpen till att gå igång för att se så allt fungerade. Det gjorde det ju men han stängde ned den i sommarläge igen.

Idag, så var Joline sååå varm. Jag klädde av henne till bara blöjjan, men efter en halvtimma var hon fortfarande varm (21.8 inomhus). Då tog jag tempen på lillhjärtat.

38.6.

Inte undra på att hon hettade lilla hjärtat. Så idag har det gnällts lite, suttits i mammas knä, burits omkring på, nära på matvägrat.... Och vi som skulle träffa Familjelivsmammorna & Barnen i morron.... =(


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback