Från knopp till blomma


2008-08-22 @ 22:03:00


Här är en av mina Dahlior. En vacker mörkvinröd. Som jag inte kan namnet på.... Fick löken av min snälla mamma förra året, tog in löken alldeles jääääättesent, men trots det så tog den sig. =D.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linslusen

Har hört att man inte ska tacka för det betyder otur men jag gör det i smyg hihi

Hoppas du tjänar ihop till något riktigt fint på ditt party. Jag väntar på höstkatalogen som kommer runt den 1 september, ska bli spännande att se alla nyheter.

Kram, ha en trevlig helg / Jeanette

2008-08-23 @ 10:46:39
URL: http://enresaitiden.blogg.se/
Postat av: Marie (Kim)

Hej, vad roligt att du tittar in och skriver en truddilutt... jag har lagt upp länk till dig på min "skrivar blogg"... jag är mest där och härjar.

Ska kolla in din smycken senare !

Ha en bra dag

2008-08-23 @ 13:45:23
URL: http://kimberleyfoto.blogspot.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback