Tycker du att min blogg ser idiotisk ut?


2007-11-23 @ 14:02:26


Då har du rätt!!! Det tycker jag med.... bunny

Håller på & leker lite för och se om jag kan göra den lite snyggare...eller något.... Men vem faan är expert på HTML-koder?? Inte jag i alla fall. Men jag ska nog klura ut hur man ändrar färger och sånt. Annars får jag fråga sambon, han har vissst gått nån skola i sånt här... Men vrång som jag är, så ska jag testa själv först. =)
Så stå ut med det hemska utseendet ett tag till är du rar.

Bye, bye!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna-Karin

Kan ju säga att du är brrra mycket bättre än mig iaf, jag vet inte hur länge jag satt och försökte att ändra min bakgrund till rosa =)
Sen gav jag upp och frågade Emanuel istället =)

Så ja tycker du är duktig!!
KRAM

2007-11-23 @ 23:20:40
URL: http://annakay.blogg.se
Postat av: Sandrah

Haha jag har också försökt ändra min sida flera gånger, men jag gav upp.. så tog en som redan var färdig ^^

2007-11-24 @ 22:14:50
URL: http://xenophobia.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback