Tröttis...


2007-11-21 @ 19:49:52


Idag sov jag till halv tio... Gud så skönt!! Det behövdes, för natten till igår så sov jag ingenting. Och i går kväll hade Joline en "jag tänkter bara gråta och äta-kväll"... Så hon somnade halv 12 hon.... Vaknade 3 och åt, och framåt 6 vaknade jag till och då låg hon fortfarande intryckt brevid mig i sängen.... Färdigäten! *ler*
Då flyttade jag henne, och vips! Så skulle hon äta igen! Suck... Bara o byta bröst.

Men vi har varit lite, lite hurtiga - På med ytterkläder, reflexvästar och tog med storasyster och gick heeeela låååånga vägen till Konsum... (ett par hundra meter, typ...)

Men vi blev lite hurtiga på kvällen och spelade spel: Sverige - frågespel.


Tröttis...
373964-32 373964-33


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marina

Så sover jag och Evelin varje natt från första nattmålet ;). Jag ligger där med tutten i vädret och hon sover intill mig.

Det finns en hemsida för Ett Foto I Timmen www.fototimmen.org där står det gemensama datum och man kan se vilka andra som också fottar.

Jag vet inte hur långt man kommer på 10 000 steg, jag har stegräknaren på mig hela dagen även när jag går hemma inne. Jag har mätt mina steg och då går jag ca 135 steg på 100 meter.
//Marina

2007-11-21 @ 20:47:43
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback