Tråkigt väder... Då byter man kläder!


2007-11-22 @ 15:35:08


Förra veckan handlade jag en tunika på stan. När kassörskan tog ur larmet, så blev det hål... suck. Så då sprang jag och bytte, men storleken fanns inte, så jag tog en mindre. När jag kom hem, så provade jag den, och shit! Den såg inte klok ut i jämförelse med den som gick sönder. Tror att denna var felsydd, för uringningen var en total katastrof!

Så idag åkte vi till stan och bytte den, men hittade inte nåt som kändes ok. Så det fick bli en klänning... Vet inte om jag gillar den EGENTLIGEN. Men den kostade 49:-...
Hade egentligen haft lust och kika på mer kläder, men det får vara. Har ju några kilo kvar innan jag är same old igen... =)
Vi åkte även och hämtade en scarfaktig sak hos Ljungrens Motor. Han förser Johan med de "måste-ha-prylarna" man behöver när man åker 4-hjuling. Vi gynnar alltså en lokal affär och vi slipper åka utanför stan och spar på natur och plånbok.

Till råga på allt, så har Joline haft en preciiiis likadan kväll/natt igår, som i förrgår. Inatt somnade hon dock inte förrän kl 02.45 ca. Johan var uppe med henne så jag fick sova. Vadå sova?? Sover ju inte ändå, för jag hörde henne ju! Ja, inte till 02.45, men jag låg nog vaken i 45 minuter tror jag... Så pappa Johan är trött idag - kan tro det!



Såhär såg det ut utanför dörren idag kl 15,27:


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback