Snö...


2007-11-14 @ 09:38:24


Så, nu har vintern kommit!! Undrar om den stannar?? Det brukar komma snö och då tror man; Ja, nu är det vinter! Sen dröjjer det några dar, en vecka typ, sen är snön borta. Och alla barn blir besvikna....
Det får vara hur det vill, jag vill bara ha snö och snöfall på självaste Julafton! Det tycker jag man måste ha, det hör lixom till!!

Klockan 9.30 idag såg det ut såhär på vår framsida:
image5


Ev ska jag till stan idag och träffa några andra föräldralediga mammor o ta en fika. Men mitt problem är att vår vagn, inte får plats i skuffen utan att man tar av alla hjulen... Och jag tror inte jag orkar lyfta vagnen ur och i.... Det går ju ioförsig att bära Joline på armen från bilen och in till fiket... Men inte om det är kallt o snöar, då vill jag helst inte det... Så, vi får se hur jag gör. Det går ju fler tåg!! =)

Nu låter Joline, kanske är det matdax igen?

Tjing så länge!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback