Smileys (^.^)


2007-11-24 @ 13:25:15


Kom o tänka på på att jag inte kan lägga in smileys här... Försöker söka på nätet, men är lite rädd för o kopiera eller ladda ned virus istället för coola smileys... Men hittade detta!
Det verkar vara asiatiska smileys, framförallt från Japanska hemsidor läste jag. Kanske är nåt nån vill använda??

(^_^)       Leende - om du är man.
(^.^)        Leende - om du är kvinna.
(~.~)       Ett förföriskt leende.
(;_;)        Gråter och är ledsen.
(^0^)      Skrattar högt.
(*_*)       Rädd eller färdig för kollaps.
I(-_-)I     Jag lyssnar inte på sånt, eller jag begriper inte.
(~OO~)  Jag bär glasögon.
(~oo~)    Jag är den intellektuella typen.
(*^.^*)   Oj, vad jag rodnar av det du sa...
(>_<)     Inte en gång till!
(__)       Jag är deprimerad eller trött.
(-_-)      Sover.
(-_-)zzz  Sover och snarkar.

T I L L Ä G G!! Nu hittade jag en hemsida (http://smileys.2u.se/) som jag verkar kunna ta smileysar ifrån och som fungerar här... happy


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback