Onsdag var det här!


2007-11-28 @ 22:48:24


IDAG, har jag varit lite flitig om jag får skryta... bigeyed
I morse när Joline vaknade vid sju och skulle puppa, så kom jag o tänka på att jag kanske - om jag fick... fick nämligen inte häromdagen... - skulle följa med Nathalie till skolan en stund. Har sagt att jag ska vara med minst en dag per termin, och jag har fuskat de sista två... jewish_sad. Jag fick följa med!!
Så upp for jag efter ammningen, in med linser, raggardush under armarna, på med lite kläder, drog en borste genom håret, fick i mig två limpmackor utan pålägg och ut o startade bilen och iväg. Sen var jag med henne i klassen i nära två timmar, och vid tio skulle Joline äta, så jag åkte strax innan. Alla tyckte Joline var så söt, och Nathalie... Hon sken som en sol!!! sun

Sen har jag lagat lasange idag och gått ut på promenad för o hämta Nathalie vid skolan. Hoppade in på jobbet i fem minuter och fick veta att jag fick följa med på julbord och julfest om jag ville. Skippar definitivt julfesten, men lunchen kanske jag hänger med på. Är nog enda julbordet jag får i år... Sambons jobb har ju julfest i övermorron, men den vill jag inte gå på, då jag ammar. Däremot jullunch på jobbet går ju, det är ju bara o ta med Joline om det vill sig så.

Jag har läst lite bloggar idag, Marias och Olles. De åkte till Thailand för några dagar sen och kommer hem om några månader. Ska bli spännande & läsa där vad de har för sig.
På fredag åker min pappa och hans fru till Thailand de med... Är inte alls avundsjuk....
Har beställt foppaskor.... Kanske man kan få nåt från Thailand åtminstone.. De hade typ packat två tröjor, fem underbyxor o nåt mer plagg. Sen var resväskan tom! Smart drag... =)

Ikväll har Joline en skrik-hela-kvällen-kväll. Just nu går Johan omkring med henne, jag har tagit nån timma tidigare jag. Kraken. Han som ska upp 04,45 för o åka till jobbet han...

Några av dagens tidigare tagna bilder är här:
  
  


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna-Karin

Aaaa vad söt hon är:)

2007-11-29 @ 10:50:13
Postat av: Ritha

Kommer er lilla Saga oxå bli, vänta bara....

2007-11-29 @ 13:42:04
Postat av: A-K

Hälsa Johan att vi kan köpa en sån body till Joline oxå, inga problem =)

2007-11-29 @ 22:17:43
Postat av: A-k

Jajemänsan, blir en liten visit över julen! =) Ska bl a titta på nya lyan! =) KRAM

2007-11-30 @ 14:06:27
URL: http://annakay.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback