Ögon..


2007-11-30 @ 21:09:29


Eftersom jag älskar att fota, så älskar jag att fota närbilder. Eller macro som en del säger, fast det gäller nog kanske bara saker, inte ögon... ? Who cares...
Hursomhelst, så har jag klippt in ögonen på mina barn och lagt in här. De är så underbara. Jag har ju förståss beställt gröna ögon till Joline, eftersom hela familjen har gröna, så måste ju hon oxå ha det.
 
sun


 
 
 
 
   


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Nathalie har verkligen riktigt fina ögon alltså.. Hoppas Joline också får gröna!

2007-11-30 @ 23:13:52
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Ritha

Åh, tack. Trodde inte ens nån skulle bry sig
s a s! Haha. Kanske är de de vackraste ögonen, just för de är mina barns... Herregud, jag är inte van och säga barns, flera barn, mina barn... Har ju sagt mitt barn och så i elva år... Hur går det för er gumman?

2007-11-30 @ 23:16:29
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

hihi tack ;)
Ja du, jag har ingen aning. Det va Emanuel som fixade allt åt mej.. :) Så jag bara skriver :) Hehe.. HUr är allt med er? Haft en bra helg?

KRAM

2007-12-02 @ 16:55:14

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback