Besök på jobbet


2007-11-14 @ 17:46:10


Idag tog jag mig äntligen i kragen och tog med mig Joline till jobbet. De har väntat sååååå på att få träffa den lilla krabaten som gömt sig i min mage.
När vi kom dit blev de så glada så. Vi gick runt på fler avdelningar & hälsade på. Många kramar blev det.... =)
Även lite kaffe och fikabröd...

Vi fick present förståss av mina rara kollegor. Se bara nedan, är de inte makalöst fina??!! Det tycker jag.
Tack så hemskt mycket tjejjer!!!


Storlek 22... Jolines fötter är hälften... Alltså små älvor =)image7
* * * *
Såhär halvsovande är Joline precis just nu 17,42.
image9


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

vilka söta träskor :D

2007-11-23 @ 13:23:43
URL: http://xenophobia.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback