Smycken


2007-12-15 @ 12:06:24


Här är de senaste inköpen och de senaste smyckena. Hinner säkert göra nåt mer i dag här.... =). Om jag känner mig själv rätt...

 Ganska kort, med lås i bak och 2 hängen nedanför glasfoil-hjärtat. I genomskingliga glaspärlor, bergskristall, krackelerade pärlor och metallroccaillepärlor.  Färgklick med turkosa krackelerade glaspärlor.

 Olika glasfoil och andra metall/tibetsilver trädda på band.

 Senaste inköpet, mer får jag imorron... Jippiiiie!!

Hej hej! Skriver säkert nåt mer senare idag! Nu ska jag hämta Nathalie på ridskolan. Hoppas hon inte ramlat av idag igen, och att hon vågade rida.... Var ju inte med, för vi vill inte ta in Joline i stallet när hon är så liten.'

Tjingeling!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback