Nathalie & Jolin på besök


2007-12-21 @ 13:58:07


Ja, det kan ju låta konstigt kanske, för vem besöker sig själv??? Jo, ett par nyfunna kompisar!! Dock glömde jag att fota och tiden spraaaang iväg!!!!

En historia som är sann och lite cool, tycker jag själv... =)

När jag var 15 bestämde jag mig för att min dotter skulle heta Nathalie. När jag 9 år senare får en dotter så döper vi henne till Nathalie.
Arbetsnamnet var dock Nathalie-Jonathan, då vi inte visste vem det var som gömde sig i magen.

Vi döper vår Nathalie den 8/2 och några år senare, får min lillebror en Jonathan, som de döper den 8/2. (liten rysning).

Nu fick vi vår lilla Joline, och ca 2 månader efter det läser jag om en familj i tidningen som döpt sin minsta dotter, och där barnen heter Nathalie, Jonathan och Joline.... (stor rysning).

Någon dag efter det, så har jag ett nytt meddelande på Familjeliv från Jessica, som är mamma till barnen ovan.... (Störst rysning).
Så idag var tre av dem och hälsade på oss. Detta kändes jättekul!! Nathalie * 2 lekte fint ihop, trots några år emellan dem. Men barn brukar kunna fixa det där!!

Så, snart ska vi ses igen!!

Är det nån mening med detta, kan jag inte låta bli att undra....

// Fånga dagen //


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback