Hantverksmässa 3.e Advent


2007-12-16 @ 22:21:20


santa  Så, då var den avklarad; Hantverksmässan på torget. Det var ganska mycket folk, men långt ifrån så mycket som det var 1:a advent, då var det knökfullt på stan.
Men det kom en del människor, många jag inte sett på länge som jag talade med. Några handlade och det är ju störtkul!!!

Hade med mig båda tjejjerna, Joline nedbäddad i sin vagn och Nathalie påpälsad till tänderna. Har dock inga foton, ville inte dra ut vår digitalkamera i kylan idag.
Nathalie hon sprang runt lite i affärerna och shoppade - hade ju egna pengar med sig, och de måste ju ta slut... . Så det blev några små djur och en ny mössa.
Joline hon sov i vagnen från halv 12 ungefär, så henne fick jag väcka vid 4-snåret, när mitt ena bröst höll på att sprängas..... Men hon ville inte äta! Hon skrek som en galning i 20 minuter, och jag vet inte vad som var fel. Först log hon och var glad men när jag lade henne till bröstet så ICKE! Men till slut så... 
På 4 timmar nu har hon ätit 4 gånger.... Suck, det får bli tillägg nu sista målet innan vi lägger oss och sover.

Imorgon är en ny vecka: Då ska det klippas hår, tvättas mattor och soffor, fixas julklappar, förhoppningsvis säljas lite mer halsband. Det blir en körig vecka, och så är det ju JULAFTON alldeles fortare än man tror.

Gonatt på er för idag!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback