Gud vad tiden går...


2007-12-13 @ 22:05:20


JÖSSES! Har inte hunnit göra nåt kul här på flera dagar!! Var tar tiden vägen...??? Pysslar med allt mellan himmel och jord, eller ja, mellan smycken, julkort, julgardiner och hushållet... *Suckar*
Joline har till och med hunnit fylla 2 månader, och jag har inte ens hunnit skriva om det!! Men nu så!

Jag har pysslat med julkort, halsband, prismärkning/sättning och presentetiketter för brinnande livet, samtidigt som jag försöker laga mat, handla, tvätta nån maskin och så... = ) Går sisådär! Men efter hantverksmarknaden på söndag så behöver jag inte tänka mer på sånt pyssel.

Igår hade Nathalies klass utställning. De har varit på HojTec, dvs praktiserat på någon arbetsplats i Karlskoga. De har fått tillverka något och så har de utställning. Alla arbetsplatserna är inbjudna till denna dag, men tyvärr så kom det bara typ 3 st. Superdåligt tycker jag! Jag var enda föräldern som var där, iof var vi inte inbjudna så, men vi fick gärna komma om vi ville. Gissa om Nathalie och Joline var omsvärmade... =)

Idag var min syster med sina tre barn här. Maria var förresten i tidningen i dag med dopbilden på söta Tindra. Grabbarna såg så söta o stolta ut sååå. =)

 Mina vackra flickor!!! Detta är Joline på hennes två-månadersdag: 58 cm lång och 4860 gram. Se pappas arbetskamrater, så fin den röda klänningen är som vi fick.

 Öh, nöden har ingen lag... Var ju tvungen att sy på julgardinerna i kalla källaren. Då får det blir vantar och filt om man ska med mamma, så det så! Som tur är kan man sova... =)

    
Senaste i smycketillverkningen

 Här är min syster Maria med sina tre söta barn.
 Kvällens händelse: Första matningen med nappflaska!!!

Det var alles för detta inlägg! Tjing på er vänner!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marina

Gick det bra med flaskmatningen? Vi ska snart prova med Evelin också så jag kan pumpa ur och vara borta en stund.
//Marina

2007-12-13 @ 22:44:15
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se
Postat av: Ritha

Hej,
Ha, det gick kanon, bara jag fick hasta iväg och köpa tutt, ergonomisk sådan. En sned du vet. =) Den "raka" i orignal, gick inte! Är bara rädd att hon ska få ont i magen, men nu har det gått över 1½ timma, så jag tror det är lugnt. Hon åt 60 av NAN eller vad märket heter.
Lycka till!!!

2007-12-13 @ 23:20:15
Postat av: Maria

Å vilka snygga smycken du gör.Fortsätt med det ska kolla på pärlor åt dig. Du vet ju att det är drömmarna som tar dig vidare...Tack för dina ord de värmde verkligen.
Vilka snygga tjejer du har å va stor lillskruttan har blivit.Massor av solkramar från Maria, Patrik och Olle

2007-12-14 @ 02:01:05
URL: http://www.marek.bloggagratis.se
Postat av: Sandrah

Oj första flaskmatningen nu? Hur kom det sig? Devin har fått på flaska i flera veckor om han inte blir mätt på bröstmjölken.. men det är typ bara innan läggdags som han får lite tillägg på flaska så han blir riktigt mätt och sover längre ;) hehe.

2007-12-16 @ 17:55:08
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Ritha

Hon har varit orolig på kvällarna och grinat så förbaskat, typ mellan 8 och 12 eller så. Och så lägligt, så har hon velat äta en gång i timman, så till sist tar det ju slut, så då köpte jag tillägg som reserv, så hon har bara iof fått fyra gånger hittills. Men inte sover hon längre eller så på natten inte. Pyttsan! =)

2007-12-16 @ 22:10:03

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback